Peserta CGM Ong Boon & hos Darren Ch'ng menuju ke Kuantan dalam perjalanan kembali kepada kenangan waktu muda. Mereka mengunjungi air terjun zaman kanak-kanak Ong Boon, menikmati makanan tempatan yang dilupakan, dan pergi menangkap ketam.