Darren menemani Yenz Kwok kembali ke kampung halamannya, JB yang ditinggalkannya pada usia 12 tahun. Bersama-sama, mereka menemui semula rasa nostalgia, daripada mi "kway teow" yang kaya perisa kepada mangkuk ketam & banyak lagi.