Darren Chng menyertai DJ Mei Sim dalam perjalanan menyeronokkan kembali ke rasa kampung halamannya di Pekan Nanas. Mereka mencuba seni tembikar, menikmati alam semula jadi, dan menikmati nanas segar & lontong Melayu nostalgia.