Black and White Secrets
Kami bertanya kepada haiwan soalan sukar termasuk jika burung kakak tua tahu apa yang mereka perkatakan, mengapa belut elektrik tidak kena kejutan elektrik dan apakah rahsia hitam-putih panda.