Hearing with No Ears
Kami mendapat penjelasan mengenai sebab sesetengah kambing sering mempertaruhkan nyawa mereka, jika nyamuk lebih suka rasa sesetengah orang berbanding yang lain dan bagaimana ular boleh mendengar walaupun tidak mempunyai telinga!