Lizard vs. Water Buffalo
Kita mempelajari apa yang menjadikan flamingo merah jambu, bagaimana seekor cicak boleh menjatuhkan seekor kerbau seberat satu tan dan mendedahkan rahsia sebalik cara rakan berbulu kita minum.