Dancing Arachnids
Haiwan mendedahkan rahsia di sebalik kebolehan hebat mereka termasuk anjing yang menggoncang dengan sangat cepat, labah-labah yang menari untuk nyawa mereka dan ular tedung yang takut kepada tupai kecil yang comel.