Head-Sized Eats
Anjing mendedahkan apa sebenarnya dilihat apabila menonton TV, serangga yang menentang graviti berkongsi rahsia dan ular menunjukkan cara ia makan sesuatu yang lebih besar daripada kepala mereka!