Saving the Gorillas: Ellen's Next Adventure
Portia dan Ellen memulakan projek pemuliharaan sekali dalam seumur hidup di Rwanda untuk meraikan hari lahir Ellen.
Portia dan Ellen memulakan projek pemuliharaan sekali seumur hidup di Rwanda untuk ulang tahun Ellen. Walaupun menghadapi cabaran seperti letusan gunung berapi, gempa bumi dan pandemik, pencapaian mereka membawa harapan bagi gorila gunung Rwanda.