Young Buyer Overwhelmed in Georgia
Gadis berusia 18 tahun mencari rumah yang sempurna untuk keluarganya yang masih muda di Hinesville, Georgia. Dengan suaminya di luar negara dalam tentera, dia lakukannya sendiri, dan dia mahukan pesona lama sementara suaminya lebih suka binaan baru.