Escaping Wisconsin Winters to Florida
Selepas bertahun-tahun bekerja keras, pasangan suami isteri Wisconsin mencari rumah percutian untuk keluarga mereka di Bradenton, Florida. Isteri mahu kondominium berpatutan, tetapi suami lebih suka rumah seperti rumah bergaya Sepanyol waktu kecilnya.