Austin Agent Acquires Abode
Seorang warga Minnesota telah jatuh cinta dengan bandar barunya dan mahu menetap di Austin, Texas. Dia rumah Craftsman sedia didiami dengan daya tarikan, tetapi dia juga ejen hartanah yang bertekad untuk mencari tawaran terbaik.