Reality vs. Reality TV
Seorang eksekutif HGTV dan isterinya mahu beli rumah pertama mereka di New Jersey. Si suami mahu rumah yang memerlukan projek supaya dia boleh praktikkan apa yang dipelajari di HGTV, tetapi si isteri lebih suka membayar lebih untuk rumah sedia didiami.