Making the Case for Grand in Austin
Pasangan dengan gaya yang sangat berbeza mencari rumah pertama mereka bersama di Austin, Texas. Si isteri mahu rumah besar di pinggir bandar, tetapi suami fikir rumah moden pertengahan abad lebih kecil berhampiran bandar adalah pelaburan yang lebih baik.