Debt-Free and Ready in KC
Sepasang suami isteri telah lunaskan pinjaman pelajar mereka dan ingin beli rumah untuk keluarga mereka yang semakin besar di kawasan Kansas City. Si suami mahu gadai janji kecil, tapi si isteri fikir berbelanja untuk rumah keluarga satu pelaburan baik.