Pasangan yang tinggal bersama ibu bapanya dan menabung untuk rumah pertama bersedia membeli di Chicago. Si isteri fikirkan anak-anak mereka nanti dan mahu rumah keluarga tunggal, tetapi suami lebih suka bina kekayaan generasi dengan harta berbilang unit.