Living Her Best Life in Minneapolis
Baru bercerai dan sedia membeli rumah sendiri, seorang wanita mencari rumah lama di Minneapolis. Dia mencari tempat yang boleh diletakkan sentuhannya sendiri tapi rakannya mahu dia lebih fokus bercinta daripada membuat ubah suai.