Seattle Space Need
Seorang yang gemar melancong ingin menetap dengan pembelian rumah pertamanya di Seattle. Dengan banyak hobi dan harta benda peribadi, rakannya sedang membantu mencari tempat yang dia fikir akan berfungsi dengan baik.