First Home Dreams in Dallas
Satu pasangan teruja untuk membeli rumah pertama mereka di Dallas, tetapi sebelum itu mereka perlu benar-benar bersetuju dengan satu pilihan. Si isteri lebih suka rumah baru yang sedia untuk didiami, tetapi si suami mahu sesuatu yang lebih lama.