Working Out the Atlanta Traffic
Seorang usahawan mahu berpindah lebih dekat dengan gim yang dimilikinya untuk mengurangkan masa perjalanan di Pusat Bandar Atlanta. Dia mahu tempat di sebelah selatan yang moden dan sedia untuk berpesta.