A Suburban Squabble in Chicago
Pasangan pengantin baru cuba mencari rumah yang memenuhi standard tinggi mereka di Chicago. Si isteri mahukan tempat yang dikemas kini berhampiran bandar, tetapi si suami mahukan pesona di pinggir bandar berhampiran ibu bapanya.