From Brooklyn to the Beach
Seorang warga asal Brooklyn mencari rumah sebagai tempat berehat dari bandar di Cape May, New Jersey. Salah seorang saudaranya menyumbang dari segi kewangan, namun seorang berpendekatan praktikal dan seorang lagi mahu kemewahan di pantai.