Greystone Goals in Chicago
Selepas kehilangan suaminya, seorang ibu tunggal di Chicago bersedia untuk permulaan yang baru. Dia mengimpikan rumah Greystone vintaj, namun rakan karibnya lebih sukakan kemudahan pembinaan baru.