The Bottle Imp
Selepas pembunuhan kejam dua pekerja stesen minyak dan seorang isteri yang ditembak mati, Nick dan Hank berpendapat bahawa suami Hundjagger meninggalkan tempat kejadian bersama seorang kanak-kanak yang ketakutan mungkin penyebabnya.