Volcanalis
Apabila ahli geologi diserang dan dibunuh kerana mengalihkan batu dari Gunung Hood, Nick dan Hank menangkap Markus, seorang Taureus-Armenta (Ketua lembu jantan, badan lelaki) yang cuba membuatnya mengembalikan batu itu.