Kiss of the Muse
Selepas mendengar tembakan di jalanan, Nick dan Hank menemui Anton, Luisant-Pecheur (makhluk seperti memerang), baru sahaja membunuh seorang lelaki dan menahan bekas teman wanitanya Zoe sebagai tebusan. Zoe adalah seorang Wesen juga, seorang Musai.