Bad Moon Rising
Nick cuba sedaya upaya untuk lkembalikan ingatan Juliette tentang kehidupan mereka bersama sebelum dia koma dan Hank telah mengambil langkah untuk menghadapi bayangan yang tidak dapat dijelaskan.