Goodnight Sweet Grimm
Nick dan Juliette dah berbaik, tetapi Portland diserang oleh Baron Samedi yang bekerja untuk Eric dan telah melepaskan beberapa zombinya di bandar. Sementara Nick dan anggota polis yang lain cuba menghalang mereka, Rosalee & Monroe cuba mencipta penawar.