The Kiss
Nick dan Kelly mengalahkan Mauvais Dente selepas ia membunuh 2 ejen FBI. Sementara itu, Kapten Renard, yang separuh manusia, separuh Hexenbeast, membangunkan Juliette dengan ciuman. Juliette tidak ingat siapa Nick.