Mr. Sandman
Makhluk seperti lalat yang mengerikan dipanggil Jinnamuru Xuntee memakan penderitaan manusia dengan meminum air mata. Mangsa serangannya buta. Nick harus menghentikan makhluk itu segera selepas beberapa wanita dibutakan.