All in the Family
Pasukan Two Chicks mengusahakan pengubahsuaian rumah impian untuk abang Mina, Tad, dan kakaknya, Kelsy. Tad bersedia untuk langkah besar seterusnya dalam hidupnya, sementara Mina dan Kelsey cuba mencari titik sepakat dengan pilihan reka bentuk.