Tad's Next Chapter
Rumah impian Tad dan Anna hampir selesai, tetapi gaya reka bentuk mereka yang tidak menentu dan aneh beri cabaran bagi Mina. Walaupun berdepan tekanan disebabkan pengubahsuaian, Tad mempertimbangkan keputusan besar yang bakal mengubah hidup dengan Anna.