Mina membantu rakannya menukar rumah bersejarah Fountain Square menjadi salon untuk perniagaan sendiri. Mereka merancang untuk menambah kedai kopi, tetapi keadaan boleh berubah buruk apabila Jabatan Kesihatan campur tangan dengan idea lain.