Secret Sanctuary on Singleton
Mina dan krunya kembali ke Bates-Hendricks untuk mengubahsuai rumah kedua di Jalan Singleton. Dengan siling berkubah dan bilik rahsia di dapur, rumah seperti spa yang tenang ini memerlukan faktor pelaris untuk memikat pembeli yang cerewet di kawasan itu.