The Problem Project Pivot
Mina dan pasukannya mengusahakan bangunan baharu empat kediaman yang terdiri daripada dupleks dan rumah tambahan. Namun apabila ada masalah dengan asas dupleks, tumpuan beralih kepada melaksanakan rumah tambahan.