New Build, New Business
Selepas kerugian wang di rumah terakhir mereka, Mina dan pasukannya berharap untuk untung besar dengan melakukan pembinaan baharu yang mewah di lot sebelah. Mina memutuskan untuk mengimbangi kebosanan pembinaan baharu dengan pintu antik.