Income Property Issues
Mina dan pasukan kembali ke kejiranan Bates Hendricks untuk ubah satu rumah jadi dua kediaman: apartmen di tingkat bawah dan hartanah pendapatan di atas. Selepas pembaikan asas mahal, mereka perlu jimatkan wang untuk beri rumah itu gaya mengagumkan.