Thornhaven Manor
Ghost Brothers menyiasat dakwaan penampakan dan kejadian aneh di sebuah rumah agam Indiana yang ditinggalkan. Mereka percaya fenomena aneh itu mungkin dikaitkan dengan mangsa pembunuhan dan keluarganya.