Rose Hall
Ghost Brothers ke Montego Bay, Jamaica, untuk menyiasat ladang gula bersejarah yang dikhabarkan dihantui oleh ahli sihir terkenal. Mereka dalam misi untuk mengetahui jika dia dan mangsanya masih ada di hartanah terkutuk itu.