Cocke County Memorial Building
Ghost Brothers menyiasat dakwaan roh bergentayangan yang mendiami bangunan bata besar di Newport, TN. Ramai yang percaya aktiviti ini berkaitan dengan nahas pesawat misteri 1964 dan penginapan ini digunakan sebagai rumah mayat sementara.