House of Wills
Ghost Brothers pergi ke Cleveland, OH, untuk menyiasat bekas rumah pengebumian. Bangunan ini dibina untuk memerangkap tenaga dan mungkin punca kepada laporan kehadiran gelap dan penampakan yang dilihat berkeliaran di kediaman ini.