Poasttown Elementary School
Ghost Brothers pergi ke Ohio untuk menyiasat sebuah sekolah rendah yang terbengkalai. Dipercayai aktiviti paranormal yang menyeramkan boleh dikaitkan dengan kemalangan kereta api yang mengerikan.