Winchester Mystery House
Ghost Brothers pergi ke San Jose, CA, untuk menyiasat rumah agam lama milik Sarah Winchester, waris yang pelik. Mereka ingin mengetahui orang yang bertanggungjawab untuk aktiviti paranormal yang menakutkan di dalam rumah seperti labirin itu.