Episode 6 – Artichokes
Meneruskan perjalanan penemuannya, Thanh memberi tumpuan kepada sayuran Mediterranean klasik lain: articok. Sepanjang jalan dia mengikuti articok melalui pasaran produk borong terbesar Melbourne dan ke dapur Itali tempatan.