Dianggap sebagai kacang yang sukar untuk dipecahkan, Thanh meneroka cara buah berangan ditanam, dimasak dan dinikmati. Daripada menggoncang pokok berangan kepada menunjukkan beberapa kaedah terbaik untuk memasak juadah musim sejuk ini.