White Asparagus
Anda pernah mendengar tentang asparagus hijau tetapi adakah anda pernah mencuba asparagus putih? Thanh ke ladang tempatan untuk belajar tentang jenis asparagus yang menarik ini. Diakhiri dengan pengalaman santapan di restoran Melbourne yang bergaya.