Episode 8 - Persimmons
Mengeringkan pisang kaki adalah kaedah masakan Korea yang memakan masa berbulan-bulan. Thanh mengikuti perjalanan epik pisang kaki dari ladang, ke dapur Korea dan ke pinggannya.