Terdapat banyak jenis cili, tetapi dalam episod ini, kami mengunjungi ladang yang menghasilkan sejenis cili yang dihargai oleh orang Turki Australia. Thanh kemudian menguji tunas rasanya dan merasai klasik pedas ini.