Sour Cherries
Bukan semua pengembaraan Thanh memberi tumpuan kepada varieti besar. Kali ini, dia melawat pengeluar ceri masam yang ditanam di Australia. Kita dapat melihat cara buah itu digunakan secara tradisional sebagai sebahagian daripada hidangan budaya Parsi.