Last Flip Before Baby
Pengiraan detik bermula untuk Tarek dan Heather kerana pusingan seterusnya mungkin tidak akan selesai sehingga bayi dilahirkan! Menambah tekanan, perubahan yang tidak dijangka dan mahal meningkatkan kos di rumah buku cerita yang hampir seratus tahun ini.